2008. április 16., szerda

Miről mesél a cipőtisztítás?

Az alábbi cikk érdekes. Fejlett és fejlődő országok cipőtisztítási szolgálatai alapján vonja le a szerző a következtetést :-)
Érdemes átfutni!
Article

Én is lefoglalom magam a szakdolgozati témakörömmel.
A globalizáció hatása: nyugati, északi, fejlett országokban jól bevált megoldások, módszerek exportja és azok hatása a kevésbé fejlett keleten és délen.
A kikölcsönzött könyvhegy itt tornyosul a hátam mögött... még másfél hetem van. Elszaladt 4 hónap. Hálás vagyok érte. Vágyom találkozni Veletek, de maradnék is még! Nem baj, azt hiszem jól van ez így! Varázslat volt ez az időszak!

A vasárnapot Emesével töltöttem, aki misszionárius volt. Sri Lankán és Kenyában szolgált 20 éven keresztül. Mindig tudta, hogy mit kell tennie, akármilyen nehéz körülmények közé került.

Most örül, hogy végre sok-sok ideje van a barátaira és a közösségre. Piros mézeskalácsházban lakik Montreál északi részén, a mókusokra hargszik, mert megrágják a magnóliát. Csodálatos a rebarbarasüteménye. Az életéből könyvet lehetne írni. Szoros kapcsolata volt és van Istennel, engedte, hogy a Szentlélek az Őt érzékelő szervét megnyissa.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Thanks for the erdekes informacio